اتاق نني

 

کپی رایت : ننی و موشه
 

 

Wednesday, November 09, 2005

دوستان ما

اگه به كادر سمت راست بلاگ من و موشه تا حالا نگاه كرده باشين، تو قسمت دوستان لينك دو تا بلاگ از بلاگاي دوستامون و اورديم. مي خوام يكم مفتي براي اين دو تا باگ تبليغ كنم.دارين منو كه!
به عنوان يه هشدار جدي از الان بگم اگه مي خواين طرفتون روانپريش نشه سعي كنين مطالب اين دو تا بلاگو تو يه روز نخونين. چون احتمالش زياده كه يه ربع بعد از اينكه بهش پيشنهاد ازدواج دادين، با يه آژانس چيزايي كه پيشتون داره يا براتون كادو خريده رو بفرستين در خونه باباش!!! بلاگ اولي كه اسمش هاشينه، مال يكي از همكاراي سابقم و خانومشه كه بنده ارادت خاصي بهشون دارم.سلام عرض كرديم! ايشون هم ارادت بيشتري نسبت به من داره و هميشه براي نوشته هام كامنت مي ذاره و كلي خوشحالم مي كنه.(يعني شما هم بذارين ديگه) البته اگه متن كامنتاشو بخونين مي بينين كه زيادم خوشحال كننده نيست، پر از متلك و تيكه اس. بالاخره از هيچي كه بهترهJ .با اينكه منو bj خطاب مي كنه اما از خوندن كامنتاش هميشه لذت مي برم.آقا تو راحت باش من پوستم كلفته. من وايشون از قديم الايام هميشه با هم كلكل داشتيم . يادش بخير يه زماني پروژه اي كه اون مدير پروژش بود فعال شده بود و خلاصه شده بود رئيس الرؤسا. منم كه اصلا آبم باهاش تو يه جوب نمي رفت كلي كارشكني مي كردم. خيلي اذيتش كردم البته اونم تا جايي كه مي تونست منو مي چزوند. آخه مي دونين اخلاقامون خيلي شبيه به همه وهر دومون مي خواستيم تو كار حرف خودمونو به كرسي بشونيم.اگه من پسر بودم مطمئنم كارمون به كتك كاري مي رسيد. چقدر كاغذ روي ميز هم پرت كرديم و سوتي هاي كاراي همديگرو به رخ همديگه كشونديم. روزي نبود كه يه دعواي مفصل با هم نكنيم. انصافا حريف خوبي هم بود مخصوصا تو برف بازي. حالا هم كه نيست جاش خيلي بينمون خاليه. بعضي اوقات حوصلم كه سر مي ره يادش مي افتم و با خودم مي گم الان اگه بود مي رفتم پايين و سر اينكه چرا تا حالا فلان كاروكه بايد دو هفته ديگه تموم كنه ولي تا الان تحويل نداده!!،بهش گير مي دادم و يه جنجالي بابت كش رفتن موبايلم كه هميشه رو ميز همكارا حيرون و ويرونه، راه مي انداختم. ولي جدا از درگيري هاي شديد كاري كه با هم داشتيم هميشه دوست خوبي برام بوده و هست. يه وقتي فكر نكنين تو وبلاگش پر از عكساي خفن سايت rotten ها! خواهيد ديد كه در پس رويه حلبيش قلبي از طلا داره! اين اقا عاشقه! هر وقت خواستين از شر عشق و معشوقتون خلاص شين يه شعر از شعراي بلاگشو براي طرفتون بفرستين كه درجا ذوق مرگ شه و شما هم خلاص. شعرا و نوشته هاي اخيرشم براي مجالس نوحه خوني و عزاداري بدك نيست. اگه از نت بوك استفاده مي كنين حتما روي كي بوردتون يه كيسه فريزري، نايلوني چيزي بندازينن .از ما گفتن! پس فردا اگه نت بوكه بخاطر فوران اشكاتون سوخت، فحشم ندين ها!. بابا فرار نكنين نگفتم طرف دپرسه كه! مشتلق بدين كه همين روزاست كه چند تا شعرم براي مجالس عقد و عروسي بنويسه چون خانومش كه چند روزيه اومده ايران برمي گرده پيشش.(به قول خودت شاد باشين.)
بلاگ دومي هم مال ... نمي تونم بگم. طرف كلي سكيوريتيش بالاست وعلاوه براينكه امضاش محفوظه، تموم نوشته هاشم بادي گارد داره. يعني در كامنت دونيش تخته است. تمپليت بلاگشو خيلي دوست دارم. از نظر قدمت هماهنگي كاملي با سبك نوشته هاش و طرز تفكر نويسنده!! داره. اگه مي خواين از يكي از دوستاتون كه تو بلاگش نمي تونين كامنت بذارين غير مستقيم گله گذاري كنين، لينك اين بلاگو حتما براش بفرستين. آخه تو يكي از مطالبش ازبلاگ يه بنده خدايي كه no comment! بوده كلي انتقاد شده!!!!!! خلاصه اگه از طرفداراي پر و پا قرص آزادي فكر، انديشه و بيان هستين حتما يه سر و گوشي آب بدين كه از دستتون مي ره. تو همه مطالب اين بلاگ آزادي بيان!!! موج مي زنه.

آقاي هاشين خان بذار! هنوز اين متنو آپ لود نكرده ، يكي از كامنتهاتو كه مطمئنم با خوندن همون پاراگراف اول تو مغزت سبك سنگين مي كني تا برام بفرستي خنثي كنم!
درسته كه الان كسي بلاگ ما رو نمي شناسه اما مطمئن باش تا چند وقت ديگه مجبورمي شي در ازاي هر كليكي كه رو لينك وبلاگت (كه قطعا به خاطر اين متن تبليغاتي منه)مي شه، شونصد دينار افغانستان بهم بدي.
در خاتمه ازت خیلی ممنونم كه با گذاشتن يه عكس هنري!!! و يه نوشته كوتاه اما تاثير گذار، دوستاتو به خوندن بلاگمون ترغيب كردی و لينك بلاگ من و موشه رو تو بلاگ خودتون آوردی.
هاها
مهم:
بازم دوباره نقشم گرفت و تونستم حرص بعضیا رو در بیارم. گریه نکن کامنتتو بذار و خودتو خالی کن!

1 Comments:

  • من همیشه از روحیه دادن به ضعفا لذت بردم. بیا الانم مثلاً دارم گریه می کنم! تو بخند

    By Blogger پرشین, at 3:08 PM  

Post a Comment

<< Home