اتاق نني

 

کپی رایت : ننی و موشه
 

 

Wednesday, October 26, 2005

زن

از واژه "زن" متنفرم، وقتی یکی می گه "زن" یاد یه خانوم چاق و خیکی می افتم که رژ لب قرمز نامرتبی زده وآب دهنشش کنار چادرش سفیدک زده ،از دست لخت سفیدش هم که تا آرنج النگوهای طلا ست یه دو جین بچه آویزونه.

با اینکه خودم یه زنم ولی از این کلمه چندشم می شه. البته موشه بعضی وقتا موشه بهم می گه "زن جان" ولی از این لفظی که بکار می بره خوشم می آد چون حس همسر بودنو بهم القا می کنه، تازه موشه موشه است دیگه هر چی صدام کنه از نظرم بی نقصه(موشه! داری منوکه)

سوء تفاهم نشه من با ازدواج کردن يا "زن" و جنس مونث بودن مشکلی ندارم ها فقط این کلمه دو حرفی حالمو بهم می زنه و احساس مي كنم همون زن چادريه ام كه پشت سر اقاشون راه مي افته!

شاید دلیل تنفر من از این اسم باشه که هر جا رو نگاه می کنی یا از هر کی میشنوی همه مي خوان این کلمه دو حرفی بي ريختو بكوبونن نو مخت و بگن حواست باشه ها! (با اينكه بعضي
جاها هندونه مي ذارن زير بغلمون و مي فرستنمون عرش اعلي!!!...) تو آدمي ولي زني


روز زن، مجله زن روز، زن و محیط کار، آزادی زنان، جامعه زنان،...


ای بابا شماها کار و زندگی ندارین، همه مشکلات جامعه بشریت حل شدن حالا گیر دادین به ما!مگه ما موضوع آب و هوا یا یه حزب سیاسییم که اینقدر جداگانه و خاص رومون زوم می کنین، یعنی مردا هیچ درد و مرضی ندارن، خوبه اکثر معضلات اجتماعی و ناهنجاریها رو مردا درست می کنن.حالا ما خانومی می کنیم و به روتون نمی آریم دیگه روتونو زیاد نکنین. البته اینجا رو تند رفتم، نباید به مردا اینطوری می توپیدم آخه نصفه تقصیر جدا کردن این دو دسته از همدیگه هم تقصیر بعضی از ما زناست(اه اه اه اه)

من نمی گم ما زنها مشکل نداریم ها! چرا داریم زیاد هم داریم ولی شما مردا هم دارین، یه مجله درست کنین و اسمشو بذارین مرد روز، یه انجمن بسازین اسمشو بذارین انجمن مردان. ما که بخیل نیستیم. ما هیچ علاقه ای به مسائل خصوصی و مردونتون نداریم ولی جایی که حرف از آدما مي زنن، نمي گم بي نوبت بريم تو ولي حداقل زيرآب نزنين.


مشكل اينه كه خيلي از زناي روشنفكر! جور ديگه اي وارد اين بازي مي شن، رفتند تو قالب فنینیسم و از این چرت و پرتا! به نظر من برای سوء استفاده کردن از آدما ایده جالبیه ولی در نهایت احمقانست. اینطوری دارن خودشونو bold می کنن. می خوان به همه ثابت کنن که آقا ما هم هستیم و تازه بهتر و مقتدر تر از شما مردا هم هستیم. یکی نیست بهشون بگه آدم وقتی می خواد چیزی رو به کسی ثابت کنه که خودش تو دلش اون چیزو قبول نداشته باشه.


شماها می خواین از طرفتون استفاده کنین، حقتونو بگیرین عرضشو دارین بکنین نوش جونتون. حالا دیگه چرا داد می زنین و از خودتون ضعف نشون می دین و زن بودنتونو می کنین پیرهن عثمون!


اصلا به من چه! هر کی هر کاری می خواد بکنه، بکنه و هر چی می خواد بگه، بگه! اينقدر عربده بكشين زنان! زنان! كه صداتون مثل صداي منشي شركت ما بشه!فقط منو قاطیه خودتون نکنین اصلا من "زن" نیستم من ننی ام!

1 Comments:

  • !امان از دست شما زنا

    By Anonymous Anonymous, at 11:00 AM  

Post a Comment

<< Home